Jak wygląda proces rekrutacji?

Jak wygląda proces rekrutacji?

Masz w sobie żyłkę do motoryzacji? Szukasz miejsca, gdzie jako przedsiębiorca będziesz mógł/mogła rozwinąć skrzydła? Świetnie! Sprawdź jak do nas dołączyć. Chcemy Cię poznać!

Etap 1

Spośród nadesłanych aplikacji wybieramy te, które najlepiej odpowiadają naszym wymaganiom.

Etap 2

Nasz HR Manager prowadzi wstępny wywiad telefoniczny lub rozmowę online z wybranymi Kandydatami w celu przybliżenia oferty pracy i określenia poziomu Twojej motywacji do współpracy z nami.

Etap 3

W zależności od konkretnego procesu rekrutacji i poziomu stanowiska, wybranych Kandydatów/ki zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną. Na rozmowie obecny jest Dyrektor danego działu i HR Manager.

Etap 4

W przypadku większości stanowisk zapraszamy Kandydata/kę na rozmowę z Członkiem Zarządu naszej firmy.

Etap 5

Niesamowicie ważna jest dla nas komunikacja z Kandydatami, dlatego po każdym spotkaniu rekrutacyjnym Kandydat/ka otrzymuje decyzję w określonym na rozmowie czasie.

Etap 6

Proces kończy przedstawienie oferty współpracy / pracy wybranym kandydatom. Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony nowy pracownik bierze udział w onboardingu. W przypadku stanowisk handlowych jest to 3-miesięczny okres wdrożeniowy, w trakcie którego odbywają się szkolenia połączone z praktyczną pracą.