Opiekun Klienta
Od ponad 25 lat stawiamy na bezpośrednie relacje z klientami.
Dbając o najwyższy standard świadczonych usług, APP wprowadza unikalne rozwiązanie. Każdy zarejestrowany klient firmy otrzymuje swojego Opiekuna Klienta. Dzięki stałemu, osobistemu kontaktowi będziesz mógł porozmawiać o kluczowych kwestiach w prowadzeniu swojego biznesu.
Opiekun Klienta zapewni sprawną obsługę na najwyższym poziomie, a także niezbędną pomoc w zakresie:
- bieżącej obsługi handlowej
- pomocy technicznej i serwisu
- pomocy w zakresie obsługi Strefy Partnera (zobacz korzyści z rejestracji w Strefie Partnera)
wsparcia szkoleniowego
- informacji o tym, jak możesz zaoszczędzić dzięki aktualnym promocjom i wyprzedażom
- informacji o tym, jak system APP pomaga w skutecznym prowadzeniu Twojego biznesu
- informacji o nowościach produktowych, rozwiązaniach logistycznych i wielu innych
Skontaktuj się z Opiekunem Klienta APP w Twojej miejscowości!