Opiekun Klienta

Opiekun Klienta

Od ponad 25 lat stawiamy na bezpośrednie relacje z klientami.

Dbając o najwyższy standard świadczonych usług, APP wprowadza unikalne rozwiązanie. Każdy zarejestrowany klient firmy otrzymuje swojego Opiekuna Klienta. Dzięki stałemu, osobistemu kontaktowi będziesz mógł porozmawiać o kluczowych kwestiach w prowadzeniu swojego biznesu.

Opiekun Klienta zapewni sprawną obsługę na najwyższym poziomie, a także niezbędną pomoc w zakresie:

  • bieżącej obsługi handlowej
  • pomocy technicznej i serwisu
  • pomocy w zakresie obsługi Strefy Partnera (zobacz korzyści z rejestracji w Strefie Partnera) wsparcia szkoleniowego
  • informacji o tym, jak możesz zaoszczędzić dzięki aktualnym promocjom i wyprzedażom
  • informacji o tym, jak system APP pomaga w skutecznym prowadzeniu Twojego biznesu
  • informacji o nowościach produktowych, rozwiązaniach logistycznych i wielu innych

Skontaktuj się z Opiekunem Klienta APP w Twojej miejscowości!