Jak wygląda dzień pracy w APP?

Jak wygląda dzień pracy w APP?

W grupie APP pracuje ok. 250 osób, w tym aż 60 na stanowisku Przedstawiciel Handlowy i 20 w Dziale Zarządzania Produktem. Jest to duża część całego zespołu, dlatego chcemy pokazać jak pracują niektórzy z nich.

Przedstawiciel handlowy

ROZPOCZĘCIE PRACY
Założyliśmy, że rozpoczynamy pracę o godzinie 8:00. Wtedy Przedstawiciel Handlowy wyrusza na spotkania z klientami, według wcześniej zaplanowanej trasy.

SPOTKANIA HANDLOWE
Nie wymagamy minimalnej ilości wizyt u klientów. Z naszych obserwacji widać, że średnia wizyt handlowych w ciągu dnia, to ok. 10. W przypadku, gdy na spotkanie przyjeżdża nasz Konsultant Techniczny, wizyta u jednego klienta może potrwać nawet 3 godziny, wtedy takich spotkań w ciągu dnia jest stosunkowo mniej. Przedstawiciel Handlowy buduje dobre relacje z klientem, przedstawia ofertę firmy, doradza, negocjuje warunki zawieranych transakcji. Ponadto może on również zaproponować i doradzić klientowi szkolenia prowadzone w APP, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb odbiorcy. W trakcie wizyty Przedstawiciel Handlowy przyjmuje od klienta zamówienie i wpisuje je do systemu. Zamówienie od razu trafia do naszego magazynu, gdzie jest pakowane i przygotowane do wysyłki (nawet tego samego dnia).

ZAKOŃCZENIE PRACY
Po zakończonej pracy w terenie Przedstawiciel Handlowy nanosi wszelkie uwagi i notatki do programu.

Ogromnym wsparciem dla Przedstawicieli Handlowych są nasi Konsultanci Techniczni oraz osoby z Działu Zarządzania Produktem, którzy swoją wiedzą oraz doświadczeniem służą im pomocą w kwestiach technicznych. To również dzięki nim nasi klienci mogą liczyć na profesjonalne i fachowe doradztwo.

Konsultant techniczny

Osoba na tym stanowisku pracuje przy wdrażaniu nowych produktów. Bada, sprawdza, testuje, abyśmy potem mogli wprowadzać na rynek wysokiej jakości artykuły. Ponadto musi wykazać się komunikatywnością oraz otwartością do pracy z ludźmi, ponieważ przeprowadza szkolenia dla pracowników i klientów. Jest nieocenioną skarbnicą wiedzy na tematy techniczne i produktowe. Dzięki temu pomaga w rozwiązaniu każdego technicznego problemu naszych klientów. Praca jako Konsultant Techniczny to nie lada wyzwanie, ale również ogrom satysfakcji.

Product manager

Product Manager kształtuje ofertę produktową. Zna produkt od podszewki, dba o jego jakość, testuje, przygotowuje pełną dokumentację produktu. Musi wykazywać się cierpliwością i nerwami ze stali przy negocjacjach warunków zakupu i dostawy. Osoba na tym stanowisku przeprowadza szkolenia dla naszych Przedstawicieli Handlowych oraz odpowiada na wszelkie pytania w czasie branżowych targów. Współpracuje z każdym w naszej firmie. Jest on również w ciągłym kontakcie z dostawcami. Analizuje rynek pod kątem ceny oraz konkurencji. To w dużej mierze dzięki pracy Product Managera nasza firma od wielu lat zajmuje pozycję lidera na rynku.